صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
تیپ دموکراتیک شمال که شاخه‌ای از نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF)است، در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا آزادی همه سوریه از دست ترکیه و گروه‌های تروریستی دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

به گزارش بولتن نیوز، تیپ شمال دموکراتیک که بخشی از نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) است در بیانیه ای، تهدیدات ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه را محکوم کرد و اعلام کرد: همانند ادلب، شمال سوریه نیز برای ما بخشی از خاک‌ سوریه است و تا بیرون راندن ترکیه و گروه‌های تروریستی از گری‌سپی تا ادلب دست از مبارزه برنمی‌داریم.

در این بیانیه که «ابوعمر الادلیبی» فرمانده تیپ شمال آن را در مقر این تیپ ایراد کرد، آمده است: دولت ترکیه و اردوغان با بهانه‌های واهی بدنبال تجاوز و اشغال سوریه هستند و می‌خواهند با سوءاستفاده از شرایط منطقه به توسعه‌طلبی خود بپردازند. ما در نیروهای دموکراتیک شمال نسبت به هیچ کدام از مناطق خاک سوریه بی تفاوت نیستیم و دفاع از شمال سوریه را همانند دفاع از ادلب می‌دانیم که توسط سازمان های تروریستی تحت حمایت ترکیه اشغال شده است.

در این بیانیه تاکید شده است: بر این اساس، ما با مردم و شهدای خود عهد می کنیم که تجاوز را دفع می‌کنیم و به دشمن درس قهرمانی می‌دهیم و آنها را از بی تدبیری خود پشیمان می‌نماییم. ما آنها را به جنگی طولانی و همه جانبه و تا آزادی همه خاک سوریه از راس العین تا ادلب تهدید می‌کنیم.

 

منبع: کردپرس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :