صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
۳۸ درصد مشترکان برق کشور نسبت به سال قبل صرفه‌جویی انجام دادند و پاداش مدیریت مصرف گرفتند.

به گزارش بولتن نیوز، علی اکبر محرابیان امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبر با بیان اینکه به خاطر گرمای هوا رکورد مصرف برق از ۶۸ هزار مگاوات گذشت، گفت:‌ ۳۸ درصد مشترکان برق کشور نسبت به سال قبل صرفه‌جویی انجام دادند و پاداش مدیریت مصرف گرفتند.

 
منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :