صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بیش از 60 نفر از نظامیان یگان جفعاتی به‌دلیل ابتلا به استفراغ، اسهال خونی و تب شدید در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش بولتن نیوز، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بیش از 60 نفر از نظامیان یگان جفعاتی به‌دلیل ابتلا به استفراغ، اسهال خونی و تب شدید در بیمارستان بستری شدند.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان، با وجود آنکه ارتش اعلام می‌کند به‌دلیل عدم نگهداری صحیح مواد غذایی این افراد دچار مسمومیت شده‌اند، اما برخی از شاهدان تأکید می‌کنند که مشکل فراتر از این امر است و مشکل بهداشتی خطرناکی در پایگاه آموزشی تیپ جفعاتی و چند پایگاه دیگر وجود دارد که یکی از نمادهای آن مسمومیت غذایی است و عدم رعایت بهداشت سبب شده است این پایگاه مملو از حشرات مختلف شود.

در این بین برخی از نظامیان هم تأکید کردند با وجود بیماری خبری از خدمات درمانی در پایگاه نیست و حتی امکان ملاقات با پزشک را هم پیدا نکرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حادثه در گفتگو با این شبکه تلویزیونی مدعی شد، حادثه بیماری 60 نظامی و انتقال آنها به بیمارستان طی هفته گذشته رخ داده است و تحقیق درباره علت آن در حال انجام است.

برچسب ها: اسراییل ، بیمارستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :