صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر دفاع مغرب، تلفنی گفت‌وگو و روابط دوجانبه را بررسی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «عبداللطیف لودیی» وزیر دفاع مغرب تلفنی گفت‌وگو کرد.

گانتز در حساب توئیتری خود نوشت: «با دوستم عبداللطیف لودیی وزیر دفاع مغرب گفت‌وگو و عید قربان را به وی و امت عربی تبریک گفتم».

بنابر گزارش شبکه روسیا‌الیوم، گانتز همچنین نوشت که «روابط اسرائیل-مغرب در سال گذشته عمیق‌تر شده است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای «محمد ششم» پادشاه مغرب آرزوی شادی و سعادت کرد.

مغرب و رژیم صهیونیستی در اواخر ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، توافقنامه سازش را امضا کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :