صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت که به ایرانشهر سفر کرده بود، ساعتی قبل وارد بندرعباس شد و با بالگرد عازم مناطق زلزله زده غرب هرمزگان است.

به گزارش بولتن نیوز، بازدید میدانی از مناطق زلزله زده بخش مهران شهرستان بندرلنگه و بررسی اقدامات درمانی و بهداشتی صورت گرفته در منطقه از اهداف این سفر است.

هم اکنون وزیر کشور نیز در منطقه زلزله زده مهران بندرلنگه حضور دارد و دستورات و مدیریت میدانی ارائه خدمات امداد و نجات و اسکان اضطراری را بر عهده گرفته است.

عصر امروز نشست مدیریت بحران استان هرمزگان با حضور وزرای بهداشت و کشور در بندرلنگه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :