صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
استاندار کردستان گفت: مردم سنندج اول شهریورماه سال‌جاری از آب گوارای سد آزاد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش بولتن نیوز، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در بازدید از خط انتقال سامانه سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج اظهار کرد: پروژه آبرسانی به سنندج از محل سد آزاد فعال و با سرعت در حال پیشرفت است.

استاندار کردستان تصریح کرد: طبق وعده‌ قبلی و با توجه به تامین اعتبار و جدیت پیمانکار، اول شهریورماه سال‌جاری مردم سنندج از آب سد آزاد بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: هم‌اکنون پروژه دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و از کل مسیر ۲۷ کیلومتری تاکنون حفاری ۲۴ کیلومتر مسیر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۴.۵ کیلومتر مسیر لوله‌گذاری شده و ۵ کیلومتر لوله نیز به کارگاه‌ها منتقل شده است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: کل پیشرفت پروژه تا پایان سال گذشته ۳۵ درصد بود  اما از اول امسال تاکنون۳۰ درصد پیشرفت داشته که نشان از اهتمام و جدیت دولت برای رفع دغدغه شهروندان سنندجی است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق شده است و برای تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

استاندار کردستان به مردم ساکن روستاهای مسیر انتقال آب به تصفیه‌خانه سنندج هم اطمینان داد که از مواهب این پروژه و آب سد آزاد بهره‌مند می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :