صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۲۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
سودجویانی که در جا خالی نظارتها، نان به نرخ روز می‌خورند.

به گزارش بولتن نیوز، این روز‌ها در نقاط مختلف استان صف‌هایی طولانی در نانوایی‌ها و تعطیلی برخی دیگر ازآنهارا شاهدیم که عدم نظارت‌ها فرصتی برای سودجویی متخلفان فراهم کرده است.


نان به نرخ روز خور‌هایی که از صف‌های طولانی نانوایی‌ها نانشان به روغن است و آرد‌هایی که به جای نانوایی‌ها سر از انبار سود جویان در می‌آورند.


خط و نشان مسوولان مازندران برای نانوایی‌های متخلف؛ سهمیه آرد نانوا‌های سودجو در اختیار نانوایی‌های متعهد قرار می گیرد.


نجاتی در گزارشی دوربین خبر را از گلایه مردم به پاسخ مسوولان رساند:

منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: نانوایی‌ ، سهمیه آرد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
نظارت تعطیل شده وهرکی هرکی شده!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :