صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
فرمانده شورای نظامی منبج اعلام کرد: بر اساس قوانین بین‌المللی برای دفاع مشروع از سرزمینمان در مقابل هر تهدیدی آماده هستیم.

به گزارش بولتن نیوز، شروان درویش، فرمانده شورای نظامی منبج وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه امروز در اظهارنظری اعلام کرد: اگر بار دیگر حمله ای از سوی ترکیه به منطقه صورت گیرد، وظیفه ما این است که به همه توافقات بین المللی که حق دفاع مشروع را به رسمیت می شناسد، پایبند باشیم.

وی ادامه داد: اما باید پرسید بار این جنگ را چه کسی به دوش می کشد؟ پاسخ واضح است قطعا میلیون ها نفر انسان بیگناه که بسیاری از آن‌ها به مهاجرت روی می‌آورند.

 وی با بیان اینکه داعش بیشترین نفع را از این تهدیدات می برد، ادامه داد: اگر حمله ای صورت بگیرد، کاملا برای دفاع از منطقه آماده می شویم، چرا که داعش بیشترین سود را از این ناآرامی‌ها می‌برد.

 

منبع: کردپرس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :