صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۸۰۷۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در دهمین دور مشورت‌های سیاسی به نروژ سفر کرد، نوشت...

به گزارش بولتن نیوز، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در دهمین دور مشورت‌های سیاسی به نروژ سفر کرد، نوشت: «در پاسخ به خبرنگار نروژی درباره احتمال تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی گفتم: صهیونیست‌ها حمله به ایران را فقط ممکن است بتوانند در خواب تصور کنند. هرگاه چنین خوابی را هم ببینند، هرگز از آن بیدار نخواهند شد.»

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر به اسلو که در پاسخ به دعوت «هنریک تونه» معاون وزیر خارجه نروژ به منظور شرکت در دهمین دور مشورت‌های سیاسی ایران و نروژ انجام شد، روز چهارشنبه دیدارهای جداگانه‌ای با «توره هاترم» دبیرکل وزارت امور خارجه، «آموند ویک» معاون وزارت نفت و انرژی و «ویدار اولریکسن» معاون وزارت تجارت، صنعت و شیلات نروژ داشت که در این دیدارها مسائل مورد علاقه دو طرف در زمینه‌های سیاسی، انرژی و شیلات مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی همچنین با وزیر خارجه نروژ دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ایران ، اسراییل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بابائی
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
ارائه پیش نویس قطعنامه توسط جنایتکاران مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به آژانس همان 100 درصد فقط مرگ برجام و هم مرگ مذاکرات وین بوده است.
بابائی
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۰:۵۷

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی جنایتکار سکوت نمی‌کرد.

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات جنایتکار سکوت نمی‌کرد.
بابائی
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
سکوت مجامع بین‌المللی در قبال تجاوزات صهیونیستی تاسف‌بار است
بابائی
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
هیچ کشوری در دنیا در باره سلاح هسته ای خود با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند و فقط ایران ناتوان و عاجز است که از سال 1292 تاکنون در باره صلح آمیز هسته ای خود با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه همکاری کرده است و همکاری می کند که شرم آور است ولی باز هم ایران را در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، آژانس و منطقه محکوم و متهم می کنند.
بابائی
|
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
که اسرائیل تحت پوشش آن سلاح‌های هسته‌ای خود را پنهان می‌کند - و طرح نکاتی در مورد «بی‌طرفی» آژانس در قبال ایران، آقای گروسی، مدیرکل آژانس، من را بلاک کردند! نشان می‌دهد پرسش‌های خوبی بود که در سفر به اسرائیل معذب‌شان کرده‌!
بابائی
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
جنایتکاران مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان هیچ گونه حق صلاحیت مذاکره در مورد سلاح هسته ای را ندارند و ایران هم متاسفانه در مورد مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی مقصر اصلی بوده است.
بابائی
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
عملکرد و رفتار آمریکا، سه کشور اروپائی در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس و منطقه همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس ناتوان و عاجز بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :