صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
یک رسانه افغانستانی از تحت معاینه قرار گرفتن نخست وزیر طالبان به‌دلیل بیماری قلبی در بیمارستان کابل خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، یک روزنامه افغانستانی گزارش داد که «ملا محمدحسن آخوند»، نخست وزیر دولت مولت طالبان به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان تحت معاینه قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه 8 صبح، ملا حسن آخوند شب گذشته (دوشنبه) برای ارزیابی سرپایی به بیمارستانی در کابل مراجعه کرده ‌بود.

طبق این گزارش، وی در بیمارستان فرانسوی‌ها تحت درمان قرار گرفته و  بیماری نخست‌وزیر «نارسایی احتقانی قلب» تشخیص داده شده است.

نارسایی احتقانی قلب از بیماری‌های جدی است که طی آن، قلب مقداری از ظرفیت پمپ کردن خون را از دست می‌دهد.

طالبان تاکنون در این باره اظهارنظری نکرده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :