صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
چین با افزایش چهار هزار موردی مبتلایان به کرونا برای مهار شیوع بیماری کووید ۱۹ شهر صنعتی ۹ میلیون نفری شن یانگ را قرنطینه کرده‌است.
به گزارش بولتن نیوز  از خبرگزاری فرانسه، چین که زمانی با برنامه های کنترل شیوع ویروس کرونا توانسته بود شمار مبتلایان را به صفر برساند، هم اکنون با شیوع سویه اومیکرون مواجه شده است و تنها در روز سه شنبه چهار هزار نفر به جمع مبتلایان کرونا اضافه شدند.
 
مقامات بهداشتی چین در حالی چهار هزار و ۷۷۰ مورد مبتلاید جدید را در سراسر کشور گزارش کردند که بخش عمده آن در استان جیلین در شمال شرقی است ...
 
چین در هفته‌های اخیر برای از بین بردن شیوع ویروس کرونا بسرعت بسمت قرنطینه‌های محلی، آزمایش‌های انبوه و تعطیلی در سطح شهر حرکت کرده است.
 
از سرگیری قرنطینه شهرها در حالی انجام می شود که روز شنبه دو مورد مرگ کووید-۱۹ در چین گزارش شد که اولین مورد در بیش از یک سال اخیر بود.
 
مقامات چین همچنین نسبت به خطرات ناشی از قرنطینه های مداوم برای رشد اقتصاد هشدار داده اند، زیرا این کشور تلاش می کند تا بین بحران سلامت و نیازهای دومین اقتصاد بزرگ جهان تعادل ایجاد کند.
منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :