صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
نصر الشَمَّری سخنگوی نُجَباء:
الشَمَّری با یادآوری اقدامات ضدانسانی حاکمان وهابی در عربستان، اعدام آزادی‌خواهان به اتهام فعالیت‌های تروریستی را جنایتی فریبکارانه دانست و رژیم سعودی را تهدیدی بزرگ برای اغلب کشورهای دنیا توصیف کرد.

گروه بین الملل: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اعدام بیش از هشتاد شهروند معارض عربستانی به‌دست رژیم آل‌سعود، در پیامی توئیتری نوشت: رژیم وهابی سعودی همچنان به نقض حقوق‌بشر و دشمنی با انسانیت ادامه می‌دهد. جنایت روز گذشته از جمله شدیدترین جنایات این رژیم به‌شمار می‌رود که طی آن، جمعی از شهروندان شیعه عربستانی و اتباع سایر کشورها که در پی آزادی و عدالت و کرامت بودند، اعدام شدند.

به گزارش بولتن نیوز، مهندس «نصر الشَمَّری» با تأکید بر اینکه رژیم سعودی از طریق متهم کردن قربانیان به اقدامات تروریستی، درصدد فریب افکار عمومی است، ادامه داد: این رژیم با گرایش‌های طایفه‌گرایانه ضدانسانی و کارنامه‌ای مملو از جنایت و تروریسم سیاه، نه‌تنها برای منطقه بلکه برای اغلب کشورهای دنیا تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود.

وی ضمن فرا خواندن همه شرافتمندان و آزادگان جهان برای مقابله با رفتارهای غیرانسانی، مفتضحانه و جنایت‌بار آل‌سعود، خاطرنشان ساخت: این سوابق جنایی روزبه‌روز به سست شدن پایه‌های رژیم سعودی و زوال ابدی آن منجر می‌شود؛ چرا که گزند ظالم به خودش بازمی‌گردد.

برچسب ها: نُجَباء ، عربستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :