صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
جنگنده‌های «اف-۲۲» آمریکا روز شنبه وارد امارات شدند تا بخشی از پاسخ نظامی آمریکا به حملات موشکی اخیر انصارالله یمن که امارات را هدف قرار داده‌اند، باشند.

به گزارش بولتن نیوز، جت جنگنده‌های «اف-۲۲» رپتور وارد پایگاه هوایی «الظفره» ابوظبی که میزبان حدود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی است، شده‌اند.

سربازان آمریکایی در این پایگاه در پاسخ به حملات ارتش یمن به خاک امارات در ماه گذشته، موشک‌های رهگیر پاتریوت را شلیک کردند.

مسؤولان ایالات متحده از افشای تعداد جنگنده‌های ارسالی «اف-۲۲» و همچنین تعداد خلبانان پشتیبانی کننده این جنگنده‌های به دلیل امنیت عملیات خودداری کردند.

ژنرال گرگ گیلوت یکی از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که «حضور جت جنگنده‌های «اف-۲۲» رپتور قدرت دفاعی کشورهای هم‌پیمان را در منطقه تقویت می‌کند و برای کشورهای بی‌ثبات کننده روشن می‌شود که ایالات متحده و شرکای ما متعهد به ایجاد صلح و ثبات در منطقه هستند».

منبع: ایسنا
برچسب ها: جنگنده‌ ، آمریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :