صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۶۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از گفت‌وگوی آنتونی‌ بلینکن وزیر امور خارجه این کشور با یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونستی خبر داد ...

به گزارش بولتن نیوز، وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از گفت‌وگوی آنتونی‌ بلینکن وزیر امور خارجه این کشور با یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونستی خبر داد و نوشت: وزیر امور خارجه بلینکن امروز با یائیر لاپید گفت‌وگو کرد. آن دو درباره روابط‌ قوی‌ آمریکا - اسراییل گفت‌وگو کرده و چالش‌ها، از جمله خطرات حملات بیشتر روسیه علیه اوکراین، همچنین تهدیدهای ناشی از ایران را با یکدیگر مطرح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه بلینکن، تعهد راسخ دولت نسبت به‌ امنیت اسراییل را تکرار کرد. آن‌ها همچنین راجع به مسائل اسراییل - فلسطین گفت‌وگو کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: امریکا ، اسراییل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :