صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۵۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
منابع خبری اعلام کردند که عربستان برای سه دیپلمات ایرانی روادید صادر کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، یک مسئول عربستانی از صدور روادید برای دیپلمات های ایرانی نماینده تهران در سازمان همکاری اسلامی خبر داد و آن را اقدامی معمول دانست.

شبکه سی ان ان امریکا امروز جمعه گزارش داد که عربستان به 3 دیپلمات ایرانی روادید اعطا کرده است.

دیپلمات های ایرانی به عنوان نماینده ایران در سازمان همکاری اسلامی به جده خواهند رفت.

سی ان ان به نقل از یک مسئول عربستانی گزارش داد که اعطای روادید به دیپلمات های ایرانی، یک رویه معمول است زیرا ایران عضو سازمان همکاری اسلامی است.

حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران دیروز پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با فؤاد حسین، همتای عراقی خود گفته بود: دولت عربستان با صدور روادید ورود برای دیپلمات های ایرانی نماینده تهران در سازمان همکاری اسلامی موافقت کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :