گروه بین الملل: در حالیکه لابیست های داخلی جمهوری باکو در هفته گذشته به این نتیجه رسیده بودند که با کاهش سطح تنش های لفظی بین تهران و باکو و اتمام مانورهای نظامی میتوانند وارد عمل شده و با برگزاری وبینار، سخنرانی، مقاله، مصاحبه، توئیت و… وظیفه خود را انجام داده و یکبار دیگر بر همدستی باکو-تلاویو علیه امنیت ملی سرپوش بگذارند، اظهارات خصمانه علیف در اجلاس کشورهای مشترک المنافع علیه کشورمان مجددا موقعیت آنها را به چالش کشید.
به گزارش بولتن نیوز، آنها اکنون به دنبال این مسئله هستند که چگونه میتوانند اظهارات علیف را مبنی بر قاچاق مواد مخدر از سوی جمهوری اسلامی ایران به اروپا توجیه کنند و یا تفسیر دیگری از آن ارائه دهند.
در حالیکه مانور هفته گذشته ارتش عرصه را بر مزدوران داخلی علیف تنگ کرده بود و اغلب ترجیح میدادند سکوت کنند، باید دید اینبار چگونه میخواهند هم از آخور بخورند و هم از توبره.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com