صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۳۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
سطح محافظت واکسن فایزر پس از شش ماه به مقدار قابل توجهی افت می کند
سرانجام بعد از چند روز گمانه‌زنی، فایزر یافته‌های جدیدی را منتشر کرده که بر اساس آن سطح محافظت واکسن این شرکت پس از شش ماه به مقدار قابل توجهی افت می‌کند....

گروه بین الملل: سرانجام بعد از چند روز گمانه‌زنی، فایزر یافته‌های جدیدی را منتشر کرده که بر اساس آن سطح محافظت واکسن این شرکت پس از شش ماه به مقدار قابل توجهی افت می‌کند و احتمالا به دوزهای بعدی نیاز است. این مطالعات، سویه جدیدتر، مسری‌تر و مرگبارتر دلتا را در نظر نگرفته‌اند که میزان ایمنی اولیه در مقابل آن مشخص نیست.
به گزارش بولتن نیوز، پس از بازگشایی‌ها میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر در ۴۷ ایالت آمریکا در حال افزایش است. بخش اعظم موارد بدحال مربوط به واکسینه نشده‌هاست اما واکسینه شده‌ها هم کاملا در امان نیستند.مراجع بهداشتی باید نتیجه‌گیری‌های فایزر درباره افت ایمنی‌زایی واکسن را مستقلا بررسی کنند.

از همین رو سی دی سی از توصیه قبلی خود مبنی بر «عدم لزوم ماسک برای واکسینه‌شدگان» عقب نشینی کرد.
همچنان زدن دو ماسک و رعایت فاصله اجتماعی «علاوه بر تزریق واکسن» به همه توصیه می شود.

برچسب ها: واکسن ، شرکت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :