صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۶۲۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
تحویل محموله واکسن روسی به ایران در روز 12 فروردین
«مهرداد جمال ارونقی» معاون امور فنی گمرک، به حرف زدن کفایت نکرد و همان‌طور که گفته بود از خوابم برای مردم در انتظار واکسن بزنم بهتر است که مثل بعضی‌ها پشت میز زخم بستر بگیرم، امروز به حرف‌هایش عمل کرد.

گروه اقتصادی: انقلابی گری چیست؟ انقلابی کیست؟ خدمت به مردم یعنی چه؟ نسبت خدمت به مردم با انقلابی گری چیست؟ انقلابی گری چه نسبتی با عمل‌گرایی دارد؟ خدمت به مردم را چه کسانی انجام می‌دهند؟ آن‌ها که عمل می‌کنند یا آن‌ها که فقط حرف می‌زنند؟

 

به گزارش بولتن نیوز، پیش از سال جدید بود که عده‌ای اقدام به طرح برخی انتقادات نسبت به معاونت گمرکی اداره گمرک کل کشور کردند. دکتر ارونقی نیز در پاسخ به آن‌هایی که زمین و آسمان، ایراد پیدا می‌کردند تا نثار ایشان کنند متن مختصری نوشت که در مهم‌ترین بخش آن آمده بود: «از خوابم برای مردم در انتظار واکسن بزنم بهتر است که مثل بعضی‌ها پشت میز زخم بستر بگیرم.»

 

به‌عبارت‌دیگر، دو صد گفته چون نیم کردار نیست. باید مرد عمل بود و جواب انتقادات را عملاً داد. همان‌طور که امروز و یک‌بار دیگر، بدون هیچ حرف‌وحدیثی و در شرایطی که مردم ما گرفتار بحران کرونا هستند، خدمت به مردم را که حتماً از ارکان رکین انقلابی گری است، شاهدیم.

 

حتماً در اخبار خواندید معاون امور فنی گمرک از تحویل محموله واکسن روسی به ایران و ارسال این محموله به انبار سازمان غذا و دارو خبر داد.

 

 

«مهرداد جمال ارونقی» دراین‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: این محموله با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به تهران رسید؛ این هواپیما صبح امروز پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ برای واردات واکسن کرونا عازم مسکو شد و پس از بارگیری محموله، بلافاصله به تهران بازگشت.

 

بله. می‌شود پشت میز نشست و بی‌تحمل درد و فشاری، از انقلابی گری گفت و دیگران‌ را هم محکوم کرد که چرا شماها انقلابی نیستید؛ اما می‌شود بدون ادعا و در عمل و در روز تعطیل، بلند شد و رفت برای کمک به تسریع درمان مردم، اقدام عملی کرد. ما که فکر می‌کنیم این کار عملی، انقلابی‌تر است تا ادعای بقیه.

 

 

بسته بندی متفاوت واکسن اسپوتنیک روسی به رنگ آبی برای اولین بار

انتهای پیام/#

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
دست مریزاد به این مدیر انقلابی بی ادعا
ناشناس
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
امیدواریم برای دیگر مدیران هم الگو شود
ناشناس
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
توی این همه آدم های الوان یک مرد یک رنگ بی ادعا پیدا شده باید حفظش کنیم و ذخیره ای شود برای نظام ایشان باید بخش خصوصی و مردم تقاضا کنند که برای انتخابات بیاید واقعا ظرفیت در وجود ایشان هست چرا که تشنه خدمت است و با همه ناملایمات هیچ گاه خم نشده اند
هم وطن
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
ای که دستت میرسد کاری بکن متاسفانه انقدر دولت سست وبی عمل است ودچار روز مرگی شده که اگر کسی هم کاری بکند منت سر مردم می گذارد . این تذهبون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :