صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
سخنگوی وزارت امور خارجه: قصد نداریم ماه عسل کسی را به هم بزنیم، اما ظاهرا «دیپلماسی» به سبک پامپئو قرارست پابرجا باشد.

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه: قصد نداریم ماه عسل کسی را به هم بزنیم، اما ظاهرا «دیپلماسی» به سبک پامپئو قرارست پابرجا باشد.

این باید زنگ بیدارباش تازه‌ای باشد، رفتار زورمدارانه ایالات متحده با دیگران، با ترامپ آغاز نشد و بعد از او هم پایان نمی‌یابد.

توصیه دوستانه به تروئیکا و اتحادیه اروپا، کمی دل و جرأت به خرج دهید.

برچسب ها: وزارت خارجه ، پامپئو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :