صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۰۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت که ترور شهید قاسم سلیمانی برای همیشه یک کابوس آزار دهنده برای آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش بولتن نیوز، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصاحبه کوتاهی در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که امروز (جمعه) در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت که ترور این شهید بزرگوار برای همیشه یک کابوس آزار دهنده برای آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند.

او به شبکه المسیره گفت که آمریکا از قدرت و اقدامات مقاومت ضربه سنگینی محتمل شده و از این رو به تحرکات مشکوک در منطقه دست می‌زند تا به زعم خود احساس آرامش و امنیت کند.

هادی العامری رئیس سازمان بدر عراق نیز به شبکه المسیره گفته است که تحرکات اخیر آمریکا نشانه ترسی است که دولت این کشور احساس می‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :