صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
مقامات پاکستان از برگزاری مناقصه برای اکتشاف و استخراج منابع هیدروکربوری این کشور در قالب 20 بلوک جدید خبر دادند.

به گزارش بولتن نیوز، مقامات پاکستان از برگزاری مناقصه برای اکتشاف و استخراج منابع هیدروکربوری این کشور در قالب 20 بلوک جدید خبر دادند.

«ندیم بابر» دستیار ویژه نخست‌وزیر پاکستان گفت: دولت ماه آینده 20 بلوک جدید اکتشاف نفت و گاز را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای دستیابی به خوداتکایی در بخش انرژی به مناقصه می‌گذارد.

به گفته وی، پاکستان با همکاری روسیه ساخت خط لوله انتقال گاز به طول 1100 کیلومتر از کراچی به لاهور را نیز در دست اجرا دارد.

بابر تصریح کرد: پاکستان که 5 سال پیش نخستین محموله LNG را وارد کرده در حال حاضر دارای 2  ترمینال گاز مایع است و انتظار می رود طی چند سال آینده ساخت 2 ترمینال دیگر LNG دیگر نیز آغاز شود.

انتهای پیام/ح

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :