صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۴۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
وزیر خارجه عربستان سعودی خواستار رسیدگی به مسئله موشک‌های بالیستیک ایران در مذاکرات احتمالی میان تهران و واشنگتن شد.

به گزارش بولتن نیوز، فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان روز شنبه در گفت‌وگویی با شبکه سی ان بی سی بیان کرد که این کشور باید جزئی از مذاکرات احتمالی میان ایران و دولت بعدی آمریکا بر سر ''توافق هسته‌ای جدید'' باشد.

به گفته وی، عربستان باید جزئی از این توافق جدید باشد که نه تنها فعالیت‌های هسته‌ای ایران بلکه آنچه که او "فعالیت‌های منطقه‌ای بدخواهانه ایران" خواند را شامل ‌شود. وی همچنین اظهار کرده که توافق جدید می‌تواند "برجام++" نام‌گذاری شود.

وزیر خارجه عربستان همچنین مدعی شد که توافق جدید همچنین می‌تواند به مسئله "مسلح کردن شبه نظامیان" و "برنامه موشک‌های بالیستیک ایران" رسیدگی کند.

فیصل بن فرحان آل سعود گفت: مشکل با ایران در حقیقت این است که همچنان به اعمال خواسته های خود در منطقه در خصوص صدور انقلاب به همسایگان و فراتر از آن باور دارد.

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: عربستان ، ایران ، موشک‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
avdt
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اتفاقا" یک گاو شیرده ،برای دوشیدن لازمه!!!.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :