صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
گروه انصارالله یمن امروز، چهارشنبه از آزادسازی پنج اسیر خود در جریان تبادل اسیران با دولت مستعفی یمن در جبهه مارب خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالقادر المرتضی، رئیس هیئت امور اسیران در صنعا گفت: پنج اسیر از اسیران ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات تبادل اسیران با میانجی‌گری محلی در جبهه مارب آزاد شدند.

او قبلا از تعویق موعد دور جدید مذاکرات درباره پرونده اسیران خبر داده بود که قرار بود فردا شروع شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صنعا ، یمن ، اسیران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :