صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
رئیس جمهور بولیوی از تصمیمش برای احیای روابط دیپلماتیک با کشورهای ایران و ونزوئلا خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، لوییس آرسه رئیس جمهور جدید بولیوی به آرامی به سمت احیای روابط به ایران و ونزوئلا در حال پیش رفتن است؛ او استوارنامه سفیر دو کشور را روز چهارشنبه از آن‌ها تحویل گرفت، سه روز پس از این که حزبش قدرت را به دست گرفت.

دولت بولیوی در بیانیه‌ای گفت که می‌خواهد «روابط دیپلماتیکی را که توسط دولت غیررسمی» و توسط جینین آنز رئیس دولت محافظه‌کار موقت قبلی «آسیب دیده بود» احیا کند.

آرسه در توییتر نوشت که در حال تجدید روابط دوجانبه با ونزوئلا برای «تقویت روابط استراتژیک برای ملت‌های خوبمان هستم».

او افزود که همین اقدام درباره ایران نیز انجام می‌شود که «آن‌ها (ایرانی‌ها) همیشه در بولیوی مورد استقبال هستند. ما به تحکیم پروژه‌های مشترک ادامه می‌دهیم».

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :