صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود؛
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود در واشنگتن در خصوص سازش ریاض با تل‌آویو ابراز امیدواری کرد.

به گزارش بولتن نیوز، خبرگزاری اسپوتنیک از آغاز گفتگوهای راهبردی سعودی-آمریکای در واشنگتن خبر داد که از طرف آمریکا مایک پمپئو وزیر خارجه و از طرف سعودی فیصل بن فرحان به عنوان وزیر خارجه حضور دارند.

وزیر خارجه آمریکا در این نشست خبری با طرح ادعائی مضحک مدعی شد: با وزیر خارجه سعودی درباره مسائل امنیتی، منطقه‌ای و رفتارهای ایران گفتگو کردم. ایران، منطقه و عربستان را تهدید می‌کند!

وی در ادامه اضافه کرد: امیدوارم که عربستان سعودی موضوع عادی سازی روابط با اسرائیل را همانند اقدام بحرین و امارات بررسی کند.

پمپئو در اشاره به بحران قره باغ نیز از ارمنستان و جمهوری آذربایجان خواست تا آتش بس را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: پمپئو ، سازش ریاض ، تل آویو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :