صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
رئیس سازمان خصوصی سازی:
صالح گفت: به دلیل عدم همکاری وزارت نفت تاسیس دارادوم منتفی شده است.

به گزارش بولتن نیوز، علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره سرنوشت دومین صندوق سرمایه‌گذاری گفت: در صورتی که وزارت نفت نسبت به تاسیس ETF پالایشی اقدام نکند واگذاری بلوک‌های سهام به پالایشگاه‌ها عرضه خواهد کرد. در همین راستا سازمان خصوصی ‌سازی نسبت آگاهی عرضه بلوکی سهام پالایشگاهی انجام داده است پس تاسیس دومین صندوق ETF منتفی شده و قرار است سهام پالایشگاه‌ها به صورت بلوکی عرضه شود.

وی تاکید کرد: تنها علت لغو دارادم همکاری نکردن وزارت نفت برای تاسیس صندوق ETF است. سومین صندوق ETF که مربوط به شرکت‌های خودروساز است همچنان پابرجاست.

منبع: آنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :