صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
سخنگوی پلیس پایتخت افغانستان از انفجار بمب در شهر کابل با ۷ کشته و زخمی خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، «فردوس فرامرز» سخنگوی پلیس شهر کابل امروز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه انفجار یک بمب جاسازی‌شده در یک سه‌چرخه در اطراف حوزه پنجم امنیتی این شهر، ۲ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام سخنگوی پلیس شهر کابل، این انفجار حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز روی داده و بر اثر آن ۵ نفر هم زخمی شدند.

به گفته «فردوس فرامرز»، بمب در یک سه‌چرخه جاسازی شده بود و هنگامی منفجر شده که نیروهای امنیتی در حال خنثی سازی آن بودند.

این در حالیست که تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: انفجار ، کابل ، مسئولیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :