صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که گوشی‌های 5G به ایران آمده است.

به گزارش بولتن نیوز، محمدجواد آذری جهرمی امروز درباره چرایی نصب دکل‌ 5G طی سه هفته آینده در شرایطی که هنوز سخت‌افزارهای این فناوری در کشور وجود ندارد، گفت: گوشی‌های 5G به ایران آمده است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :