صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای ۱۹ و۲۱ ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای ۱۹ و۲۱ ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

پنتاگون هدف از برگزاری این مانورها را بالا بردن توانمندی نیروهای دفاعی برای حفظ امنیت دریایی و نیز امنیت دیگر شرکایش در خلیج فارس بر ضد هرگونه تهدید احتمالی عنوان کرد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :