صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کارمندان بخش درمان و پزشکانی که در حال حاضر در بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا هستند از این قرص می‌خورند.

به گزارش بولتن نیوز، کارمندان بخش درمان و پزشکانی که در حال حاضر در بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا هستند از این قرص می‌خورند.

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هنوز موثر بودن این دارو برای مقابله با کرونا را تایید نکرده است

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :