صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۶۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ستاد فرماندهی عملیات نُجَباء اعلام کرد که روز پنجشنبه دو تن از رزمندگان یگان ویژه این جنبش به شهادت رسیدند.

به گزارش بولتن نیوز، دو رزمنده مقاومت اسلامی نُجَباء روز گذشته پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با شب شهادت امیر مومنان علی علیه السلام به مقام رفیع شهادت رسیدند.

بنا به اعلام ستاد فرماندهی عملیات این جنبش، «محمد شریف الرکابی» و «انور الموسوی» از رزمندگان یگان "القوات الخاصة" درحال بازگشت از ماموریت جهادی، در ذی‌قار به قافله شهدا پیوستند.

سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق نیز با صدور پیامی رسمی، شهادت این مجاهدان والامقام را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت گفت.

برچسب ها: نُجَباء ، شهادت ، رزمندگان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
روحشان شاد و با امامحسین محشور شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :