صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه سوییس درباره بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران گفت‌وگو کرده است

به گزارش بولتن نیوز، وزارت امور خارجه #آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه سوییس درباره بازگرداندن شهروندان آمریکایی از ایران گفت‌وگو کرده است

برچسب ها: آمریکا ، سوییس ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :