صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی:تاکنون هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه‌ای از کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده و...

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی:تاکنون هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه‌ای از کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده و در روزهای آینده نیز هیچ پمپ‌بنزینی تعطیل نخواهد شد

هیچ تصمیمی یا ابلاغیه‌ای مبنی بر منتقل نشدن سهمیه اسفند به ماه بعد وجود ندارد و همانطور که از گذشته مطرح شده سهمیه‌های سوخت تا شش ماه در کارت‌های شخصی ذخیره می‌شود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :