صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
مقامات لس‌آنجلس پس از ابتلای ۶ نفر دیگر به ویروس #کرونا، اعلام وضعیت اضطراری کردند.

به گزارش بولتن نیوز، مقامات لس‌آنجلس پس از ابتلای ۶ نفر دیگر به ویروس #کرونا، اعلام وضعیت اضطراری کردند.

در حال حاضر ۷ نفر در این شهر به کرونا مبتلا هستند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :