صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۵۴۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
وزیر خارجه عربستان سعودی:
پیام ما به ایران همواره همان پیام‌های عمومی بوده است و هیچ‌گاه به ایران پیام خصوصی‌ نداده‌ایم

به گزارش بولتن نیوز، پیام ما به ایران همواره همان پیام‌های عمومی بوده است و هیچ‌گاه به ایران پیام خصوصی‌ نداده‌ایم

ایران به تأسیسات نفتی ما حمله کرد و از حوثی‌ها حمایت تسلیحاتی می‌کند.

پیام ما همواره به ایران این بوده است که هرگاه بپذیرند که رفتار منطقه‌ای آن‌ها از جمله شلیک موشک‌ها به ثبات در منطقه کمکی نمی‌کند، در آن صورت پتانسیل گفت‌وگو وجود خواهد داشت.

هیچ تماسی (با ایران) وجود نداشته است... تنها یک کشور در منطقه است که رفتارش به بی‌ثباتی منجر شده است. تا زمانی که به ریشه مسائل نپردازیم، گفت‌وگوها غیرسازنده است

برچسب ها: تسلیحاتی ، ایران ، پتانسیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
وزیر خارجه رژیم فاسد و رو به اضمحلال سعودی درست می گوید. تا زمانی که جلادانی چون بن سلمان قصاب زمام امور را در سرزمین حجاز بر عهده دارند، گفتگو ثمری نخواهد داشت. مضافاً بر اینکه قبیله آل سعود از خودشان به اندازه ارزن اختیار و قدرت ندارند. رژیم فاسدی که حتی به اندازه چشم بر هم زدنی خودش به تنهایی نمی تواند تنفس کند و باید آمریکا به او تنفس مصنوعی بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :