صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۴۰۳۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
«مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا انجام داد؛
بعد از اظهارات مداخله‌جویانه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره برخی آشوب‌ها در حاشیه اعتراضات در ایران، وزارت خارجه آمریکا هم یک بیانیه صادر کرد.
گروه بین الملل: «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حمایت از آشوبها در حاشیه اعتراضات در ایران، بیانیه‌ای مداخله‌جویانه صادر کرد.
 
 
به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، این مقام آمریکایی در توئیتر نوشت: «ایالات متحده در کنار مردم ایران که مدت‌هاست در حال زجر کشیدن هستند، قرار دارد؛ مردمی که به تازه‌ترین بی‌عدالتی رژیم فاسد در قدرت اعتراض می‌کنند. ما تلاش (دولت ایران) برای قطعی اینترنت را محکوم می‌کنیم».  

این بیانیه مداخله‌جویانه ساعتی بعد از توئیت «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درباره برخی اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران صادر شد.

پامپئو در این پیام توئیتری نوشت که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می‌کند.

او در حالی این پیام را منتشر می‌کند که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از سال ۲۰۱۶ و پس از روی کار آمدن، اقدامات متعددی را علیه مردم ایران اتخاذ کرده و دست به اعمال شدیدترین تحریم‌ها زده است.

با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن در ایران، روز گذشته (شنبه) اعتراضاتی در نقاط مختلف کشور انجام شد. این اعتراضات در اغلب موارد با حضور مسؤولان و گفت‌وگوی ماموران ناجا با مردم به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شد و در برخی موارد نیز با تحریک عده‌ای به اغتشاش کشیده شد
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دخالت در برابر دخالت، چشم در برابر چشم، ناامنی در برابر ناامنی، دست مقاومت بسته نیست. باید نشان داده شود هر کلمه دخالت، جان یک آمریکایی را به خطر می اندازد.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بسمه تعالی - هیچ کشوری حق دخالت درامورکشور اسلامی مان را ندارد،مع الاسف جای تعجب است که برنامه ریزان محترم دولت تدبیروامید،این امراختلاف برانگیز را بدون اطلاع نمایندگان شریف انجام داده وباعث التهاب شده اند.
(شاید گفته اند: قانون کیلویی چند است؟)
(بدیهی است ضرروزیان حاصله به عهده برنامه ریزان دولت تدبیروامید خواهدبود.)
ناشناس
|
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گمشو مرگب بر امریکا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :