صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
دولت فرانسه به جان باختن بیش از 1500 تن بر اثر موج گرمای بی سابقه تابستان اذعان کرد.

به گزارش بولتن نیوز، بیش از نیمی از آمار جان باختگان امسال را افراد مسن بالای ۷۵ سال تشکیل می‌دهند.

امسال فرانسوی‌ها چله تابستانی را با گرمای بیش از ۴۶ درجه تجربه کردند که بی سابقه بوده است.

دولت به فرانسوی‌ها هشدار داد، منتظرتابستان‌هایی گرم‌تر در سال‌های آینده باشند.

منبع: شبکه خبر
برچسب ها: دولت ، فرانسه ، تجربه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :