صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
نیرو‌های یمنی با استفاده از پهپاد‌های قاصف k ۲، چندین بار یک مرکز نظامی مهم را در خمیس مشیط در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

به گزارش بولتن نیوز، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با استفاده از پهپاد‌های قاصف k ۲، چندین بار یک مرکز نظامی مهم را در خمیس مشیط در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد حملات پهپادی جدید، در پاسخ به ادامه تجاوزگری‌های سعودی‌ها به یمن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :