به گزارش بولتن نیوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در گفتوگو با شبکه الجزیره در خصوص عبور و مرور کشتیهای خارجی از تنگه هرمز تصریح کرد: «خلیجفارس باریک است و هرچه تعداد کشتیهای خارجی بیشتری در آنجا حضور داشته باشد، امنیت این منطقه برای همه کاهش پیدا میکند».
وی ضمن انتقاد از اقدامات تحریکآمیز آمریکا و همپیمانان این کشور در منطقه غرب آسیا و خلیجفارس تأکید کرد: «منطقه خلیجفارس آماده احتراق است زیرا آمریکا و همپیمانان این کشور، سیلی از تسلیحات را روانه این منطقه کردهاند».
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com