صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۱۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
یک نیروگاه هسته‌ای تولید برق آمریکا در ایالت ماساچوست پس از ۴۷ سال فعالیت، تعطیل می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، مقامات دولتی آمریکا اعلام کردند نیروگاه هسته‌ای تولید برق در پلیموث پس از ۴۷ سال فعالیت برای تولید برق، چند ساعت طول می‌کشد تا برای همیشه تعطیل شود.

دست‌اندرکاران نیروگاه هسته‌ای آمریکا در ۲۰۱۵ اعلام کردند تنها راکتور باقیمانده ماساچوست با هدف رقابت بر سر منابع انرژی ارزان‌تر بازنشست خواهد شد.

پیش از آخرین مرحله از ترزیق میله‌های کنترل به چرخه سوخت برای متوقف کردن ادامه فعالیت‌های هسته‌ای بیشتر، کارشناسان فنی روند تولید ۴۰ درصدی کنونی برق را به تدریج کاهش می‌دهند.

مسئولان این نیروگاه هسته‌ای در باره زمان دقیق آغاز عملیات اظهارات بیشتری ارائه نکردند، اما پس از تعطیلی راکتور مقدمات پاکسازی و برچیدن نیروگاه آغاز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :