صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۶۴۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
عراقچی:
سید عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه درخصوص سوءبرداشت‌ها از اظهاراتش درباره اتباع افغانستانی گفت...

به گزارش بولتن نیوز، سید عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه درخصوص سوءبرداشت‌ها از اظهاراتش درباره اتباع افغانستانی گفت: من دست این عزیزان را هم می‌بوسم اما روی صحبت من با این عزیزان نبود بلکه روی صحبتم اروپایی‌ها و غربی‌ها بودند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محمد
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
یعنی چی من خودم برنامه را در سیما دیدم دقیقا عین جمله خودش بود که اگر ارز نرسه و یا فروش نفت چی بشه به افاغنه می گوید بروید و هر کجا دوست دارند ، عجب البته خیلی خوبه که فشار رسانه و فضای مجازی این فرد را مجبور به عذرخواهی می کنه ولی به هر صورت هم صوت وی و هم تصویرش وجود دارد ولی مردم مهربان افغان و مهمانان مردم ایران فهمیدند این نظری که ایشان داد یک نظر شخصی و بشدت مورد نکوهش مردم نجیب و مهمان نواز ایران قرر گرفت .بشخصه سلامی گرم خدمت برادران و خواهران عزیز افغانی می کنم و می گویم ما ملتهای منطقه و مسلمان همراه هم هستیم
مصطفی
|
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اینها استاد تکذیب و توجیح هستند در همین متن هم داره توجیح می کنه ، کیهان و یا نمی دانم کجا بود از عراقچی پرسید خب چرا روی سخن شما شرکتهای اروپایی و آمریکایی نیست و یا دوستی دیگر گفته بود به خاطر همه خطاهای شما و خلافهای برادرزاده شما و خیلی از آقازاده ها و غرب گراها بنظر می آید کسانی که باید از ایران بروند شماها هستید نه مظلومین افغانستان که در هر صحنه ای کمک و یار مردم ایران بوده اند و اگر بخواهیم محاسبه کنیم ضرر بودن شما در این کشور چند برابر حضور افاغنه در ایران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :