صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
سناتور ایالت ورمونت گفت آمریکا باید به توافق هسته‌ای ایران بازگردد و با متحدان خود برای عملی کردن موثر آن همکاری کند.

به گزارش بولتن نیوز، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت گفت آمریکا باید به توافق هسته‌ای ایران بازگردد و با متحدان خود برای عملی کردن موثر آن همکاری کند.

برنی سندرز در حساب توییتر خود نوشت: ترامپ با خروج از توافق هسته‌ای ایران طی اقدامی مخالف با دیدگاه مقامات ارشد امنیتی، آمریکا را در میان نزدیکترین متحدانش منزوی کرده و ما را در مسیری خطرناک دیگری قرار داده است. ما باید به این توافق بپیوندیم و با متحدان خود همکاری کنیم تا این توافق به طور موثری اجرا شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :