صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۶۰۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کارت‌ سوخت احیا می‌شود؛ افزايش قيمت نداريم
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد کارت‌های سوخت به منظور جلوگیری...

به گزارش بولتن نیوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر مذاکرات صورت گرفته از سوی دولت و نمایندگان دولت مقرر شد کارت‌های سوخت بدون سهمیه‌بندی و با قیمت فعلی (هر لیتر هزار تومان) به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت احیا شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر این اساس اضافه کرد: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس که در واقع نشست غیرمشترک مجلس و دولت برای ساماندهی سوخت برگزار شده بود نمایندگان دولت از جمله وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور یافتند.

وی افزود: در جلسه امروز توضیحاتی در خصوص مسائل اقتصادی کشور ارائه شد و آقای نوبخت توضیحاتی در خصوص اصلاح لایحه بودجه ارائه کرد.

نعمتی بر این اساس گفت:پس از مذاکرات صورت گرفته بنا بر نظر دولت مقرر شد به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی سوخت کارت‌های سوخت احیا شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد:‌قرار شده در سال 98 کارت‌های سوخت احیا شود اما هیچ گونه سقف و سهمیه‌بندی برای بنزین نداریم البته با همان نرخ قبلی یعنی هر لیتر هزار تومان ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :