صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۹۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
سخنگوی وزارت خارجه خبر داد؛
سخنگوی وزارت خارجه با اعلام آزادی ۴ تن دیگر از مرزبانان کشورمان که در منطقه میرجاوه به گروگان گرفته شده بودند از دولت و ارتش پاکستان قدردانی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام آزادی ۴ تن دیگر از مرزبانان کشورمان که در ٢٣ مهرماه سال ٩٧ توسط تروریست‌ها در نقطه صفر مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده بودند، از دولت و ارتش پاکستان برای عملیات موفق آزادسازی این عزیزان تشکر و قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که مرزبانان باقیمانده نیز هرچه سریعتر رهایی یافته و به سلامت به کشور بازگردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بار دیگر بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و ادامه همکاری‌های اطلاعاتی و امنیتی دو کشور تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :