صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد متجاوزان و مزدوران آن‌ها ظرف سه روز گذشته ۴۳۷ بار توافق آتش‌بس در الحدیده را نقض کرده‌اند.

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد متجاوزان و مزدوران آن‌ها ظرف سه روز گذشته ۴۳۷ بار آتش بس را در الحدیده نقض کرده اند.

سرتیپ یحیی السریع ضمن اعلام این خبر افزود متجاوزان و مزدوران آن‌ها در هفتاد و دو ساعت گذشته، ۳۱۶ راکت به مناطق مختلف در الحدیده شلیک کردند. وی همچنین از تلاش متجاوزان و مزدوران آن‌ها برای پیشروی به سمت برخی مناطق از جمله جحل الاسفل در الحدیده خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: نقض ، آتش بس ، الحدیده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :