صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
مدرسه ابتدایی سندی هوک که شش سال پیش قربانی یک کشتار مسلحانه شده بود در سالگرد این کشتار تهدید به بمب‌گذاری شد.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، مدرسه ابتدایی سندی هوک در ایالت کنتیکت آمریکا که شش سال پیش قربانی یک کشتار مسلحانه شده بود در سالگرد این کشتار پس از تهدید به بمب‌گذاری توسط پلیس تخلیه شد.

پلیس اعلام کرد این تهدید بمب‌گذاری شبیه مواردی که بمب‌های دستی به صورت پستی به چند تن از شخصیت های سیاسی آمریکا ارسال شده بود، نیست و با وجود آنکه ارزیابی اولیه از این تهدید جدی نبودن آن را ثابت می‌کرد، اما بنا به دلایل امنیتی و پیشینه این مدرسه اقدام به تخلیه آن کرده است.

در روز ۱۴ اکتبر سال ۲۰۱۲ یک جوان ۲۰ ساله با ورود به مدرسه سندی هوک ابتدا مادر خود را که آموزگار این مدرسه بود هدف قرار داد و سپس اقدام به تیراندازی به سوی دانش آموزان کرد.

او در این تیراندازی ۲۶ تن از جمله ۲۰ کودک محصل در این مدرسه را کشت و سپس با همان اسلحه خودکشی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: بمب‌گذاری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :