صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
گروه های مسلح مستقر در استان ادلب سوریه، مناطقی از استان های حماه و لاذقیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  روسیا الیوم، تروریست ها بامداد پنجشنبه با موشک های گراد به پایگاه های ارتش سوریه در شهر قرداحه استان لاذقیه و منطقه جورین در حومه حماه حمله کردند.

در همین حال وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه های مسلح حاضر در ادلب، همچنان توافق آتش بس را که برای ایجاد مناطق کاهش تنش در استان های سوریه امضا شده، زیر پا می گذارند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، تروریست ها روز گذشته دست کم 20 بار آتش بس را نقض کرده و به پایگاه های ارتش سوریه در لاذقیه، حماه و حلب حمله کرده اند.

منبع: العالم
برچسب ها: موشک ، گراد ، لاذقیه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :