صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
برزیل اعلام کرد که با ادامه مهاجرت از ونزوئلا به این کشور، در ایالت مرزی «رورایما» تا ۶ ماه وضعیت فوق العاده اجتماعی اعلام می کند.

به گزارش بولتن نیوز، در پی تداوم موج مهاجرت از ونزوئلا به برزیل، دولت برزیل در ایالت «رورایما» (Roraima) در مرز ونزوئلا تا ۶ ماه وضعیت فوق العاده اجتماعی اعلام کرد.

اعلام وضعیت فوق العاده اجتماعی در این ایالت به بهانه افزایش مهاجرت مردم از ونزوئلا به برزیل بیان شده است.

این درحالیست که پرو نیز به دلیل مهاجرت گسترده ونزوئلایی‌ ها به این کشور، شرایط ورود به خاک خود را سخت‌ کرده است.

گفتنی است، دولت ونزوئلا ۲۸ مرداد ماه از برزیل خواست تا امنیت مهاجران این کشور را مورد توجه قرار دهد.

دولت ونزوئلا در این خصوص اعلام کرده بود: کاراکاس نگرانی خود را از انتشار گزارش هائی درباره حملات به شهروندان این کشور و تخلیه گسترده آن ها از برزیل اعلام کرده و خواستار تأمین امنیت آن ها است.

ابراز نگرانی دولت ونزوئلا در حالی بیان می شود که ساکنان شهر مرزی «پاسارایما» (Pacaraima) در برزیل روز گذشته با توسل به خشونت مهاجران ونزوئلائی را از این شهر بیرون راندند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: برزیل ، مهاجران ، ونزوئلا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :