صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
موج بی‌سابقه گرما در کانادا باعث مرگ ۷۰ تن شده است.

به گزارش بولتن نیوز ، به نقل از سی‌ان‌ان، کانادا عموماً بعنوان یک کشور سردسیر شناخته می‌شود و اینکه موج گرما باعث مرگ کسی شود، تعجب‌آور است؛ اما بر اثر شدت گرما، ۷۰ نفر در کبک جان خود را از دست داده‌اند. مسئولان وزارت بهداشت کانادا اعلام کرده‌اند از این تعداد تنها ۳۴ نفر در مونترال جان باخته‌اند. این مقامات می‌گویند بیشتر قربانیان بالای ۶۰ سال سن داشته‌اند.

منبع: شفقنا
برچسب ها: گرما ، مرگ ، کانادا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :