به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:
1️⃣ حتما موافق هزینه کردن از پول دولت در فوتبال هستم چرا که آثار اجتماعی و فرهنگی فراگیر آن را با کمتر فعالیت مشابهی می توان بدست آورد اما این هزینه باید حساب شده باشد.
2️⃣ هزینه ناکارآمدی دو تیم پرسپولیس و استقلال امروز به جایی رسیده است که برای اولین بار دارد برای این دو تیم مشکلی درست می کند که مثل گذشته نمی شود با رانت و کدخدا منشی آن را دور زد.
3️⃣ دقیقا در همین مقطعی که شاید این ضربه جدی باعث شود فکری اساسی برای ساختارهای ناکارآمد این دو تیم شود، آقای نوبخت مثل یک سوپرمن وارد می شود و خبر می دهد که دولت بدهکاری های این دو تیم را پرداخت می کند و اجازه نمی دهد این دو تیم به مشکل بخورند.
4️⃣ همزمان بیرون از اتاق آقای سخنگو، عده ای مال باخته که هزینه ی سال ها ناکارآمدی مسئولین را می دهند، خود را به زمین و زمان می زنند که شاید کسی پیدا شود حرف آن ها را بشنود اما هیچ سوپرمنی از دولت پیدا نمی شود به میان آن ها برود.
5️⃣ سوال اساسی این است که اگر دولت توجیهی دارد که به ناکارآمدی مدیران پیشین و فعلی پرسپولیس و استقلال پاداش دهد، به طریق اولی به لطمه خوردگان از ناکارآمدی مدیران پیشین و فعلی اقتصادی کشور، باید کمک ویژه کند چرا که اینجا به ناکارآمدان پاداش داده نمی شود بلکه به آسیب دیدگان ناکارآمدی کمک می شود.
6️⃣ و جمله آخر اینکه: کاش اقتصاد ایران هم یک فیفا می داشت تا نشود آن را دور زد. آن وقت سوپرمن هم برای کاسپینی ها پیدا می شد.
پ.ن: از دوست خوبم مالک شریعتی که این سوژه را در ذهن ام فعال کرد تشکر می کنم.
انتهای پیام/#
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com